torsdag 23 augusti 2012

Bloppis

Nu säljer jag lite saker som vi hade till Vannes. Det mesta är antingen helt nytt eller använt väldigt lite, och allt är väldigt fint skick. Ev frakt betalas av köparen.


1. Helt ny brun Bucas-sadelgjord i funktionsmaterial. 110cm.

Nypris: 298;-
Mitt pris: 150;-

2. Claridge House Förbygel med martingal, Mörkbrun med mässingsspännen och grön resår. Väl använd men i bra bruksskick. Storlek ponny.

Mitt pris: 50;-

3. Bruna gummivävtyglar med mässingsfärgade spännen och tygelhakar. Väldigt lite använda, märke totti. Matchar perfekt till förbygeln!

Mitt pris: 50;-

4. Gummiband som fästs mellan bett och tygel(töm) för att minska risken för ryck och göra kontakten mjukare.

Mitt pris: 50;-

5. Rostfri kandarstång med tungfrihet. Extra långa, utåtböjda överskänklar för att motverka nyp i mungipan. Inkl. kedja. Mkt fint skick.

Nypris: 600;-
Mitt pris: 500;-

6. Oanvänt flugpannband i mörkgrönt och svart. Väldigt mjuk och behaglig.

Mitt pris: 20;-

7. SÅLD


 1. SÅLD

2. GreenGuard betesreducerare strlk full (små i storlekarna). Använd i ett par månader, ser sliten ut men håller i många säsonger till.

Nypris: 549;-
Mitt pris: 450;-

3. Dinky Muzzle, köpt från England och aldrig använd. Slitstark med ludd för att motverka skav och stora hål för näsborrarna. Mer info här: http://www.tackandturnout.co.uk/epages/jr29kctxxscu.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/jr29kctxxscu/Products/DMCLGRAZ/SubProducts/dmclgraz-mi-bk-s Strlk full (L), svart

Nypris: 27£ (~300;-)
Mitt pris: 250;-

4. Svart betesreducerare, helt oanvänd. Gummi i fronten och fodrad med sympatex. Strlk ponny, men väldigt liten. Kanska kan passa miniatyrhäst eller minishettis?

Nypris: 119;-
Mitt pris: 75;-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar